ابجــــــــــــــــی

┣▇ ALI ONLY ▇▇▇

علی انلی.علی.دلنوشته علی.دلنوشته های علی انلی

ابجــــــــــــــــی

 

← خواهر من تاج سرمه دوسش دارم خواهرمه →


 با هم دیگه می ریم بازی نه قهر داریم نه لج بازی

با هم دیگه مهربونیم قدر همو خوب می دونیم

من یه کاری نمی کنم اخماش بخوان برن تو هم

نمی ذارم تا آخرش خنده بره از رو لبش

> ...خواهرمو دوسش دارم همین یه خواهر رو دارم... <

 

√←آبجی هستی دوســــ♥ـــت دارم→√



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت0:06---16 ارديبهشت 1394
اهنگت محشره

هستی
ساعت0:54---9 ارديبهشت 1394
دیووووووووووووووووووووووووونه ای بخدا

قربون کیکت بشم دهنم اب افتاد

منم دوستدارم داداشی هوووووووووووووووووارتا


هستی
ساعت0:50---8 ارديبهشت 1394

باباکت وشلوارت توحلقممممممممممممممم

عاشقتم داداش خوووووووووووووووشتیپم


هستی
ساعت0:49---8 ارديبهشت 1394
جزتشکرحرفی ندارم



تولایق بهترینهایی



دووووووووووووووووووووستدارم داداشم


هستی
ساعت0:48---8 ارديبهشت 1394
اهاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااای دیونه چقد خوشتل میرقصی دمت گرم

هستی
ساعت0:45---8 ارديبهشت 1394

سلام ممنون ک ب وبم سرمیزنی

خیلی خوشحال میشم ولی اینوبدون هرکی تودنیای مجازییه دلیل بدبودنش نیس بعضی وقتا از روی تنهاییه بهرحال طلا ک پاکه چه منتش ب خاکه من ازخودم مطمئنم اگه نظرت اینه بس پسراهم حتما ....... بیخیال ولی من........ .................. خوش باشی وسلامت بازم بابت همه چی ممنون


هستی
ساعت0:34---8 ارديبهشت 1394

سلام داداشی اهنگت خیلی عالیه

اخه ازکجامیدونی این اهنگا حرفای دل منه گگگگگگگگگ

علی وقتی بهت گفتم داداش تااخرش داداشمی

دیونه خوشحال میشم نسبت بهم غیرت بخرج میدی دوسم داری ک نگرانمی

علی دمت گرممممممممممممممممممم

کاش همه مثل توبودن؟گگگگگگگگگ

علی انلی اجی هستی میمونی اندرستن

داداش دوس داشتنی من


امید
ساعت21:44---29 فروردين 1394
خجالت بکش دور برتو که همیشه پره باز اطلاعیه میزنی خخخ

پاسخ:اخه اینایی که هستن بدرد نمیخورن دیونه.بببینم با این مشخصات گیر نمیاد


ابجی
ساعت17:25---26 فروردين 1394

ب جهنم ک نمیخای داداشم بشی

بروحبابای وبموتنهابزار

اهنگت قشنگه برعکس خودت


پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


هستی
ساعت11:45---24 فروردين 1394
ب این امیدباش هههههههه

پاتودنیای مجازی نزاشته باشه چه جور مطلب توروبخونه اخه ناشوووووووووووووووووور
پاسخ:مامانش بخونه اون گوش کنه


خخخخخ باز این خخخخ
ساعت23:37---23 فروردين 1394


احسان مقیمی
ساعت23:25---23 فروردين 1394

مخورده باش.چه پرویی تو


پاسخ:احسان تو کجا اینجا کجا واای از اون روزی ثبت گوگل شوده ابروم رفته اسمم سرچ میکنید بالا میاد گگگ


دختر خاله
ساعت23:22---23 فروردين 1394
باشه فردا بیا خونمون بهت معرفیش کنم
پاسخ:دختر خاله؟؟؟؟کدوم یکی؟؟؟باشه بگو کدوم یکی هستی خخخ


مزگان
ساعت16:33---21 فروردين 1394
افرین داداشی خودم

ابولفضل
ساعت11:18---21 فروردين 1394
:تو هم خودتو گ-ا--یدیO

گمنام
ساعت16:00---20 فروردين 1394

لطفا براش آرزوی بهترین ها رو نداشته باش
فقط پستم پاک کن اسمشم از خاطراتت بپاک
  شغال مردش بای



حسین
ساعت22:58---19 فروردين 1394
علی هنوز من سر از تو در نیاوردم خودتو فقط عذاب میدی داش.یادته بهت چی گفتم
پاسخ:وللش اینا همش تجربه که زندگی واقیم درست بسازم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:دلنوشته های علی,دلنوشته علی انلی,علی انلی,ali only,ugd,علی,علی علیمرادی,علی, ] [ 1:10 ] [ ┣▇ ALI ONLY ▇▇▇ ] [ ]